Program partnerski
Program partnerski
Zarabianie na programie partnerskim nic Cię nie kosztuje, wymaga jedynie Twojego zaangażowania i czasu, który zainwestujesz w promocję. Sprawdź jak jest to proste i zacznij zarabiać pieniądze!
Udostępnimy Ci miedzy innymi indywidualny kod rabatowy powiązany z Twoim kontem partnerskim w naszym sklepie. Będziesz otrzymywać prowizję od każdego zakupu pozyskanego klienta przez okres 365 dni.Jak działa program partnerski PyroTech? Sprawdź wideo!
REGULAMIN PROGRAMU PARTNERSKIEGO- Wysokość prowizji od pozyskanego klienta detalicznego (posiadającego konto do zakupów detalicznych) wynosi 15% od jego wszystkich transakcji przez okres 365 dni od jego pozyskania.
- Wysokość prowizji od pozyskanego klienta hurtowego (posiadającego konto do zakupów hurtowych) wynosi 3% od jego wszystkich transakcji przez okres 365 dni od jego pozyskania.
- Dostęp do programu partnerskiego ma zarówno klient detaliczny jak i hurtowy, po założeniu konta - w panelu użytkownika.
- Prowizja dla partnera pośredniego liczona od prowizji partnera bezpośredniego wynosi 20%.
- Prowizja dla partnerów jest naliczana przy zmianie statusu zamówienia na wykonane.
- Partnerzy gromadzą prowizję w polskiej walucie.
- Minimalna kwota jednorazowej wypłaty prowizji wynosi 100 zł.
- Zgromadzoną prowizję partner może wypłacić jako bon towarowy lub gotówkę, każdorazowo wyboru dokonuje partner.
- Partnerzy mogą samodzielnie wypłacać prowizję w bonach towarowych, natomiast do wypłaty gotówki potrzebna jest ręczna akceptacja ze strony sklepu.
- Bony towarowe w ramach wypłaty mają ważność 12 miesięcy.
- Partnerzy mogą wypłacać prowizję po upływie 14 dni od dnia jej naliczenia.
- Partnerzy mają możliwość wypłaty prowizji w ciągu 365 dni od dnia jej naliczenia.
- Klient jest uznawany jako pozyskany przez partnera i otrzymuję prowizję od jego zamówień kiedy klient wejdzie na stronę i dokona zakupu z bezpośredniego polecenia (przesłanie unikalnego linku dostępnego w panelu partrnera lub kodu rabatowego lub kliknięcie w reklamę przekierowującą na naszą stronę), z SERP (przez wyszukiwarkę internetową - np. partner przesłał link afiliacyjny do klienta, ale ten nie zdecydował się na zakup od razu, ale po upływie miesiąca wyszukał nasz sklep w wyszukiwarce i dokonał zakupu) i z wejścia bezpośredniego.
- Klient pozyskany przez jednego partnera (partner X) podczas zakupów z polecenie przez innego partnera (partner Y) pozostanie przez 182 dni przypisany jako klient innego partnera (partner Y).
- Klient pozyskany bezpośrednio przez sklep podczas ponownych zakupów i wejściu po poleceniu sklepu przez partnera pozostanie przez 30 dni przypisany jako klient pozyskany bezpośrednio przez partnera.